Er du træt af at ingen lytter til hvad du har at sige? Er der ingen i familien der forstår hvordan du har det? Er Facebook et alt for åbent forum for dig at snakke om nogle private ting? Har du bare brug for at få lov til at dele dine frustrationer med nogle der forstår dig. Står du som pårørerende og bare har brug for at snakke, eller har brug for hjælp til at høre andre, hvad de gør i nogle siturationer? Så har vi en løsning til dig som medlem.

Vi kan nu fortælle at vi er kommet med i CoRelate. CoRelate er et sted for andre ligesindede der har samme sygdom som os, eller har andre sygdomme som også du kan relatere til. Det er en App der kan downloades til telefonen. Det er mulighed for at være helt anonym og man har mulighed for at være helt åben. Snak med andre og fortæl hvordan du har det, søg nogle gode råd og skriv med nogle andre der ved hvordan det er at være dig.

Casper Barford har udtalt således om produktet: "Indtil videre har de tunge dialoger fundet sted i f.eks. lukkede grupper på Facebook eller små, online communities med et snævert fokus og uden mulighed for anonymitet. Gennem coRelate-app’en kan brugerne nu hurtigt og nemt komme i kontakt med hinanden, og i samarbejde med en række patientforeninger og fremtidige brugere har vi fået udviklet en brugervenlig løsning, som vi ved, mange har efterspurgt"

Det er derfor muligt for alle at være med i et fællelsskab der kun vil gøre det bedste lige netop for dig. Et fællelsskab med stor tryghed og en helt anden atmosfærer end på andre sociale medier. Vi vil derfor gerne byde et stort velkommen til et samarbejde med CoRelate, og vi håber at der er mange af jer der vil være med til at støtte dette fantastisk hjælpemidel. Hent app'en og kom med i fællelsskabet. App'en kan lige nu hentes i App Store og forventes at det kan hentes til Androide efter sommer.

Vil du vide mere omkring CoRelate kan du finde det her

Bliv medlem

Det koster 150 kr i kontingent årligt at blive medlem af Neuropatiforeningen, så hvorfor ikke støtte op om den gode sag?

Bliv medlem